Tags

, , ,

Förbannade, jäkla hjärna som inte verkar kunna stanna vid en enda uppgift mer än 2 minuter! Dumma hjärna som är så lätt-distraherad att det alltid verkar finns något roligare att göra. Idiotiska gråa cell-klump som blir så jäkla överväldigad av saker som måste göras kontinuerligt på lång sikt att ingenting blir gjort istället. Så trött jag blir på min dumma hjärna som istället för att färdigställa den sak jag påbörjat istället kommer på 3000 mycket roligare saker att göra! Så istället för 1 färdig sak får jag 4 halvfärdiga saker kvar och ett krossat självförtroende eftersom jag ytterligare en gång har misslyckats…. Puckade hjärna som blir så uppslukad av onödigheter istället för det som verkligen är viktigt. Dryg-klump som i teorin drömmer om ett julfint  och pyntat hem, men som aldrig kommer till skott ändå hur hårt jag än kämpar. Dum-hjärna som faktiskt vet vad som behöver göras, men som ändå aktivt väljer bort det.

Någon som vill köpa en bättre begagnad hjärna? Min går väldigt billigt just nu. Säljes med medföljande skavanker och bagage…

